عشت بذمة ومش ندمان لما حبيت إتحبيت كنت عاشق ولهان بدل الواحد كنا خمسة والحبيبة اللي بيا حاسة وناس عزيزة في القلب عاشوا عيشوا بقلب وإوعوا تخافوا