حبيتها أيوه أنا حبيتها .. مش قادر أنسى ضحكتها مش يمكن دي فرحة عمري .. والفرحة ما صدقت لقيتها كان فين اليوم ده غايب عني .. كان فين تسلم لي وتسلم ضحكتها وبعد يومين ابتدا قلبي .. يصحى من الفرحة وصحاني يسألني امتى ح نشوفها .. وأنا أقول له نشوفها فين تاني والليالي دوبتني وشيبت فكري وظنوني لما طيف الغيرة شوفته .. بيترسم قدام عيوني إن لقيت صاحبي بيضحك .. أقول دي لازم قابلته وإن لمحت في عينه شكوى .. أقول دي لازم خاصمته ما لقتش طريق قدامي يرحمني من العذاب غير إني أدور وأسال .. وأعرف منها الجواب وعرفت طريقها عرفته .. وشقيت على بال ما عرفته وبعت كلمتين مش أكتر من سطرين .. قلت لها ريحيني قولي لي أنا فين .. وجاني الرد جاني لقيتها بتستناني .. وقالت لي أنا من الأول باضحك لك يا اسمراني ..