كان في واد اسمه الشاطر عمر..و كمان كان في جدو بشنبات كان في واد اسمه الشاطر عمر..وكمان كان في جدو بشنبات في معاد الاكل بأمر سي عمر..جدو يقعد يحكي حكايات كان!! في قرد نبيه صاحبه يناديه..ييجي يلبيه يديه في ايديه طبلة و راية طبلة و راية؟؟ وساعات تلاقيه يعملك ايه..ديله يلويه يتشعلق بيه على الشجراية عالشجراية ؟؟ وكمان يقدر يمشي على السلك..ولا احسن بلياتشو في السرك وكمان يقدر يمشي على السلك..ولا احسن بلياتشو في السرك ودا كله عشان متغذي تمام..ولا عمره بيرفض اي طعام كان!! كان في واد اسمه الشاطر عمر..و كمان كان في جدو بشنبات كان في واد اسمه الشاطر عمر..وكمان كان في جدو بشنبات في معاد الاكل بأمر سي عمر..جدو يقعد يحكي حكايات كان!! و الاستاذ فيل ابو خف تقيل..لابس خلاخيل فيها شخاليل كدة مبرومة كدة مبرومة؟؟ و مع التطبيل و مع التهليل..يرقص و يميل و يحط يشيل في الزلومة في الزلومة؟؟ و يبص بفخر لذاك وتلك..وكائن الدنيا دي بيته الملك ودا كله عشان متغذي تمام..ولا عمره بيرفض اي طعام كان!! كان في واد اسمه الشاطر عمر..و كمان كان في جدو بشنبات في معاد الاكل بأمر سي عمر..انا جاهز احكيله حكايات