عمرو أديب يتحدث عن دكتور ضياء العوضي: ازاي اللي عنده سكر ما ياخدش أنسولين !؟
عمرو أديب يتحدث عن دكتور ضياء العوضي: ازاي اللي عنده سكر ما ياخدش أنسولين !؟
مجاناً على MBC شاهد
برنامج #الحكاية يعرض من الجمعة - الأثنين الساعة 10 مساء بتوقيت القاهرة على #MBCMASR
لمتابعة البث المباشر
https://www.shahid.net/mbcmasr