‏تفيد بإيه إيه يا ندم يا ندم يا ندم وتعمل إيه إيه إيه يا عتاب طالت ليالي .. ! ليالي ليالي ليالي الألم وإتفرقوا الأحباب إتفرقوا وكفاية بقى .. تعذيب وشقى ودموع في فراق .. ودموع في لقى تعتب عليا ليه .. أنا بإيديا إيه فات الميعاد 🎵